טיול יום עצמאי בחלק המערבי של העיר, חלק שאולי פחות אנשים מטיילים בו, אבל הם לגמרי מפסידים, למה? הנה כמה סיבות:

  1. שוק יומי ברחוב קינקרסטראט – שוק מקסים מקסים, פתוח מדי יום (חוץ מיום ראשון כמובן) ובשוק תוכלו למצוא ה-כ-ל, בגדים, נעליים, פירות, ירקות, אוכל טעים טעים, בתי קפה מדליקים ועוד. השוק חותך את רחוב קינקרסטראט – רחוב מדליק בפני עצמו, עם חנות יד-שניה שאנחנו אוהבים במיוחד, מסעדה מגניבה המקבילה לרשת FEBO אבל בגירסה הבריאה כך שזה אותו תענוג בלי רגשות אשמה.
  2. דה-האלן – וואו, המקום הכי סקסי בתקופה האחרונה, מאד כייפי, נותן מענה לקשת רחבה של אוכולסיה. יש שם מלון מעולה ומומלץ, ספריה טובה, שוק אוכל מקורה עם הדוכנים הכי שווים שתוכלו למצוא, אלכוהול משובח, חנויות מעצבים מגניבות, בית קפה נפלא עם הופעות, בית קולנוע עם מיטב הסרטים (המון באנגלית!), סטודיו של יוצרים צעירים ועוד כל מיני הפתעות. פעם בחודש/חודשיים יש שם דוכנים למכירת מוצרים בדרך-כלל בגדים יד שניה.

אז אם אתם באזור ויש כח, תוכלו ללכת לכיון של וונדלקפארק, לעשות עצירה נעימה ברחוב OVERTOOM שהוא רחוב מאד כיפי, ארוך ארוך ונמצא במרחק יריקה מהפארק.

לחלופין, תוכלו להמשיך לכיון מרכז העיר דרך שכונת יורדאן – שכונה מקסימה מקסימה שמילים לא יוכלו לתאר את מה שתמצאו שם. ותמצאו הרבה.